fbpx

Bureau­Bloggen

Tanker om markedsføring, salg og en skarp profil

I Nexø Herremagasin er der kommet ny indehaver

Tænk at der er unge der har mod på at gå ind i detailhandel – det er der i Nexø, hvor Magnus Andersen der har købt byens traditionsrige herremagasin og givet det en gennemgribende opdatering. ?

Man ser det straks på facaden, skiltningen, logoet og naturligvis i vinduerne, det drejer sig om elegant herrebeklædning. Man mærker, at Magnus har en god og sikker smag, sortimentet er fremragende og han har sat sig den udfordring, at kunne tilbyde herremode til alle aldre. ????‍♂️??

Det er en stor udfordring, fordi det kræver et stort sortiment, men kunderne har kvitteret ved at komme forbi. Vi besøgte butikken en torsdag i juni og der blev ved med at komme kunder, både lokale og turister. I de to timer vi var der, havde alle en elegant pose i hånden da de gik. Det tegner godt for den unge entreprenør, som også er godt rustet til opgaven, med en uddannelse i herremode på Strøget i København og med et job som salgschef for brandet Gant. Han har besøgt masser af butikker og opsamlet sig erfaring til hvad man skal gøre og ikke gøre. ??‍?

Magnus har fingeren på pulsen og hans sortiment bekræfter, at han har øje for både det klassiske og det moderne. Det er en fornøjelse at blive betjent af en rigtig fagmand, der med ét blik kan finde den rigtige størrelse og rådgive én i sammensætningen. Det var ikke salg, men seriøs rådgivning i stoffer, farver og mode og det kommer man længst med. Jeg håber, at han kan inspirere andre unge til at tage fat i detailhandlen og skabe sig en fremtid her. Mulighederne er der og nu kan man gå på studiebesøg i Nexø Herremagasin og måske blive fristet til at få garderoben opfrisket med lidt nyt. ? 

Folkemøde om demokrati, politik og medier
​Mange drenge har en drøm om en Corvette

Relaterede blogindlæg

 

Stolt partner til Folkemoedet logo