Livsstilbutikken sNoir - billedet på en succes - Blog - Reklamebureau + Webdesign – København & Bornholm - 1437.dk

Bureau­Bloggen

Tanker om markedsføring, salg og en skarp profil

Livsstilbutikken sNoir - billedet på en succes

Livsstilsbutikken sNoir har en fysisk butik i Snellemarkcentret, men sælger også via sociale medier og en webshop. Det er her, 1437 bogstavelig talt kommer ind i billedet.

Gode, retvisende billeder er alfa og omega, når den modebevidste kvinde skal fristes til at besøge en butik eller til at købe tøj online. Hos sNoir repræsenterer ejerne Susanne Sørensen og Anja Hjorth Pedersen en lang række kendte og attraktive modebrands, og de sætter en ære i at præsentere bluser, sko, nederdele, kjoler, jakker og accessories så godt og levende som muligt.

sNoir har valgt at bruge fotograf Nikolaj Beyer fra 1437 til opgaven, og han leverer både modelfotos og produktskud til virksomhedens billedbank.

"Billedstil, kvalitet farver og lyssætning spiller alt sammen en stor rolle for, hvordan modetøj bliver opfattet, og her er det vigtigt for mig, at sNoirs billedstil bidrager aktivt til deres image." siger Nikolaj Beyer og uddyber: "Derudover tænker jeg også meget på tværs af alle de medier, som sNoir anvender. Det skal fungere på de sociale medier som Facebook og Instagram, men også som produktbilleder i webshoppen. 

Det gælder kort sagt om at få mest muligt ud af hver enkelt skud, og derfor tænker jeg anvendelsen ind fra starten, når jeg sammen med kunden planlægger vores sessions."

Det er et spørgsmål om tillid at købe modetøj online, og de to indehavere af sNoir har et kritisk blik for detaljerne. Nikolajs billeder har bestået eksamen, og det faste samarbejde omfatter både billeder og videoer. Når de bliver lagt ud på Instagram, kan der hurtigt komme run på sms, mail, telefoner og onlinebestillinger.

"Det er en stor tilfredsstillelse at bidrage til resultater for sNoir, og det er sjovt at producere billeder og videoer, hvor der er nærmest øjeblikkelig respons. I de mange uger med nedlukning har onlinehandlen i sagens natur været den bærende indtægtskilde for virksomheden, og her skal billeder og videoer trække en stor del af efterspørgslen." slutter fotograf Nikolaj Beyer fra 1437.

Se flere billeder på sNoir.dk og instagram.com/snoir_livsstil_bornholm

Herremodebutik sætter ind på billedbanken
Coronastrategi i størrelse XL

Relaterede blogindlæg

 

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://1437.dk/

Stolt partner til Folkemoedet logo Destination Bornholm logo