Digital Markedsføring
Annoncer og organisk indhold
på Google · Facebook · Instagram · LinkedIn og andre sociale medier
Få adgang til ekspertviden omFacebookGoogle AdsInstagramLinkedInYoutubePinterestSnapchatTikTokSoMeog kom hurtigt igang med digital markedsføring
Du får fuld fokus på din bundlinje
Vil du have skabt et nyt afsæt i din markedsføring med aktivitet og kampagner på digitale platforme, så tag fat i os. Vi udvikler digitale strategier og effektive kampagner, der fører dig frem og op på næste trin i markedsføringen.
Hos os får du dedikeret strategisk rådgivning, månedlig afrapportering og rød tråd i din marketing.
Det rigtige platform mix
Der skal udvikles en klar strategi til hver platform, der kan eksekveres og planlægges frem i tiden.
Hver platform har sine fordele og muligheder. Vi rådgiver til den korteste vej til kundernes hjerter.
Vi kan udvikle kampagner, der kan eksekveres i samarbejde med virksomheden. Vi tilser, at kampagnen dagligt foretager løbende justeringer, der danner baggrund for datagrundlaget i besøgsstatistikkerne på website og de digitale platforme - og så lægger vi vores erfaring oveni. Vi giver kampagnen nærvær.
Annoncering på Google
Der er mange spændende muligheder med Google, f.eks. søgekampagner, hvor man kan skabe kampagner for dem, der søger et specielt produkt eller en serviceydelse. Der er også muligheder i displaynetværket, som er langt billigere, hvor man kan arbejde med profilering af budskaber.
Vi kan målrette nye kampagner for brugere der har været inde på websiten, så man kan præsentere dem for budskaber på Facebook eller i Googles Displaynetværk og der er lang række muligheder for at annoncere til de brugere som én gang har vist interesse.Vi er klar over at området er komplekst, men vi sørger for at tale i et sprog så du kan følge med i, hvad der sker og vi vil garantere dig, at vi vil varetage dine interesser på bedste vis.
Annoncering på Sociale medier
Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube og Pinterest er nogle de platforme som vi arbejder med dagligt.
Vi har indhøstet mange erfaringer igennem de sidst 6-7 år og vi har en betydelig knowhow i hvordan man skaber følgere, der sluttelig bliver til kunder.
Tablet- og mobiloptimerede annoncer
I 2021 anvender 59% af brugerne mobil til deres første besøg på hjemmesiden.
Derfor er det vigtigt at annoncer og hjemmesiden der linkes til er optimeret til de små og varierende formater som mobiltelefoner og tablets i forskellige størrelser tilbyder. Er de ikke mobiloptimerede risikerer man at miste salget.
Andelen af mobil- og tablet besøg i 2021
Rapporter på digitale markedsføringsaktiviteter
Vi udarbejder rapporter, sædvanligvis pr. måned eller som du ønsker. Du får naturligvis adgang til alle data i Google Analytics og Facebook Annonceadministrator. I vores rapport fremhæver vi de vigtigste elementer, så du ikke skal sætte dig ind i de noget komplicerede og omfangsrige rapporter fra annonceværktøjerne.
Hvis du synes at eksperter er dyre, så skulle du prøve at hyre en amatør!
Pasning af dine sociale medier med Content Abonnement
1437 er eksperter i markedsføring på sociale medier som Facebook, Instagram, LinkedIn og Google, vi har stor indsigt i hvad der virker og hvad man ikke skal gøre.
Der er én fællesnævner for alle sociale medier: Løbende opdatering og det er her vores abonnementsordning kommer ind i billedet.
Vi oplever at nogle af virksomhederne gerne selv vil opdatere, med også vil have hjælp til at køre begivenheder. Derfor udarbejder vi et skræddersyet abonnement, der passer til virksomheden.
Danskernes sociale medievaner
Facebook er fortsat det sociale medie, som langt den største del af den danske befolkning har en profil på. 77% af danskerne har en Facebookprofil, hvilket er næsten dobbelt så stor en andel som LinkedIn, Instagram og Snapchat, som 40-41% af befolkningen har profiler på.
Facebook er samtidig det sociale medie, som bruges oftest. 64 % af danskerne bruger Facebook dagligt/flere gange dagligt. Til sammenligning bruges YouTube dagligt/flere gange dagligt af 26 %
Ikke dermed sagt man kun skal fokusere på Facebook, da de forskellige medier har forskellige målgrupper indenfor køn, alder, interresser og engagement.
Det er også vigtigt at huske at det indhold du får produceret ikke er låst til en platform og kan bruges enten som det er, eller med små modifikationer på andre platforme. Så en TV-Reklame kan få liv på både TV, Facebook og som preroll på Youtube.