• +45 5364 1437
  • Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Digital Markedsføring


Annoncer og organisk indhold


på Google · Facebook · Instagram · LinkedIn og andre sociale medier

Få adgang til ekspertviden omFacebookGoogle AdsInstagramLinkedInYoutubePinterestSnapchatTikTokSoMeog kom hurtigt igang med digital markedsføring

Du får fuld fokus på din bundlinje

Vil du have skabt et nyt afsæt i din markedsføring med aktivitet og kampagner på digitale platforme, så tag fat i os. Vi udvikler digitale strategier og effektive kampagner, der fører dig frem og op på næste trin i markedsføringen.

Hos os får du dedikeret strategisk rådgivning, månedlig afrapportering og rød tråd i din marketing.

Det rigtige platform mix

Der skal udvikles en klar strategi til hver platform, der kan eksekveres og planlægges frem i tiden.

Hver platform har sine fordele og muligheder. Vi rådgiver til den korteste vej til kundernes hjerter.

Vi kan udvikle kampagner, der kan eksekveres i samarbejde med virksomheden. Vi tilser, at kampagnen dagligt foretager løbende justeringer, der danner baggrund for datagrundlaget i besøgsstatistikkerne på website og de digitale platforme - og så lægger vi vores erfaring oveni. Vi giver kampagnen nærvær.

Sociale medier

Annoncering på Google

Der er mange spændende muligheder med Google, f.eks. søgekampagner, hvor man kan skabe kampagner for dem, der søger et specielt produkt eller en serviceydelse. Der er også muligheder i display­netværket, som er langt billigere, hvor man kan arbejde med profilering af budskaber.

Vi kan målrette nye kampagner for brugere der har været inde på websiten, så man kan præsentere dem for budskaber på Facebook eller i Googles Display­netværk og der er lang række muligheder for at annoncere til de brugere som én gang har vist interesse.Vi er klar over at området er komplekst, men vi sørger for at tale i et sprog så du kan følge med i, hvad der sker og vi vil garantere dig, at vi vil varetage dine interesser på bedste vis.

Annoncering på Sociale medier

Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube og Pinterest er nogle de platforme som vi arbejder med dagligt.

Vi har indhøstet mange erfaringer igennem de sidst 6-7 år og vi har en betydelig knowhow i hvordan man skaber følgere, der sluttelig bliver til kunder.

Tablet- og mobil­optimerede annoncer

I 2021 anvender 59% af brugerne mobil til deres første besøg på hjemmesiden.

Derfor er det vigtigt at annoncer og hjemmesiden der linkes til er optimeret til de små og varierende formater som mobiltelefoner og tablets i forskellige størrelser tilbyder. Er de ikke mobiloptimerede risikerer man at miste salget.

Image
0,8 milliarder
Internetbrugere

Andelen af mobil- og tablet besøg i 2021

0.000
Google søgninger i sekundet

Rapporter på digitale markeds­førings­aktiviteter

Vi udarbejder rapporter, sædvanligvis pr. måned eller som du ønsker. Du får naturligvis adgang til alle data i Google Analytics og Facebook Annonceadministrator. I vores rapport fremhæver vi de vigtigste elementer, så du ikke skal sætte dig ind i de noget komplicerede og omfangsrige rapporter fra annonceværktøjerne.

Hvis du synes at eksperter er dyre, så skulle du prøve at hyre en amatør!

Image

Pasning af dine sociale medier med Content Abonnement

1437 er eksperter i markedsføring på sociale medier som Facebook, Instagram, LinkedIn og Google, vi har stor indsigt i hvad der virker og hvad man ikke skal gøre.

 

Der er én fællesnævner for alle sociale medier: Løbende opdatering og det er her vores abonnementsordning kommer ind i billedet.

Vi oplever at nogle af virksomhederne gerne selv vil opdatere, med også vil have hjælp til at køre begivenheder. Derfor udarbejder vi et skræddersyet abonnement, der passer til virksomheden.

Image

Danskernes sociale medievaner

Facebook er fortsat det sociale medie, som langt den største del af den danske befolkning har en profil på. 77% af danskerne har en Facebookprofil, hvilket er næsten dobbelt så stor en andel som LinkedIn, Instagram og Snapchat, som 40-41% af befolkningen har profiler på.

Facebook er samtidig det sociale medie, som bruges oftest. 64 % af danskerne bruger Facebook dagligt/flere gange dagligt. Til sammenligning bruges YouTube dagligt/flere gange dagligt af 26 %

Ikke dermed sagt man kun skal fokusere på Facebook, da de forskellige medier har forskellige målgrupper indenfor køn, alder, interresser og engagement.

Det er også vigtigt at huske at det indhold du får produceret ikke er låst til en platform og kan bruges enten som det er, eller med små modifikationer på andre platforme. Så en TV-Reklame kan få liv på både TV, Facebook og som preroll på Youtube.

Danskere på sociale medier

Facebook – 77%
LinkedIn – 41%
Instagram – 40%
Snapchat – 40%
Youtube – 37%
Pinterest – 18%
WhatsApp – 17%
Twitter – 17%

Vi kan skræddersy et Content Abonnement bestående af:

Platform Strategi

Vi udarbejder en strategi, der er tilpasset dine andre markedsføringsaktiviteter og vi indhøster erfaringer hos dig og indarbejder dem i aktiviteterne. For os er det vigtigt, at vi skaber en strategi, der passer til virksomheden og at den præsenteres så unik som muligt.

BilledBank

Når du skal holde kommunikationen kørende med dine følgere på Facebook og Instagram, så er det ­vigtigt at have gode billeder.
Vi fotograferer en billedbank hvor du får 100+ Fotos, så du løbende kan publicere en strøm af gode billeder. 

VideoBank

Der er bogstavelig talt ingen grænser for, hvor mange platforme du i dag kan bruge til branding med levende billeder. Det behøver ikke at være dyrt, men du skal lige kende til kravene, teknikken og forskellene på Instagram, Facebook, LinkedIn og de mange andre kanaler. Tal med os om, hvordan du rækkevidde på sociale medier.

Tekstgrundlag og opsætning af annoncer

Vi skriver annoncetekster og opsætter dem med gode billeder, så de er troværdige, relevante og interessante overfor dem der får dem vist. samt en call to action der giver kunderne hurtig og nem mulighed for at handle på deres behov eller nysgerrighed.

Planlægning af publicer­inger frem i tiden

Vi udarbejder i samarbejde med dig et årshjul hvor der tilføjes og tages højde vigtige datoer/sæsoner/årstider og vi sætter organiske opslag med indhold fra BilledBank og Videobank i det aftalte interval. For at holde prisen nede foregår korrektur direkte i Facebooks kreatørstudie.

Løbende kontrol af eksekvering

Din kampagne er under løbende overvågning, og vi justerer dem løbende og optimerer udbyttet af dit budget.

Månedlige marketing­møder over telefonen

Hver måned inviterer vi til et telefon-marketingmøde, hvor vi gennemgår resultater og drøfter planer for den kommende måned.

Kvartalsmøder med gennemgang af resultater og feedback fra virksomheden

Når vi afholder kvartalsmøder, fremlægger vi de høstede resultater og drøfter hvordan vi kan optimere kampagnen, og vi spørger ind til hvilke resultater virksomheden har oplevet, tilpasser det kommende kvartal til begivenheder og tiltag som virksomheden måtte have. Vi afleverer rapporter, som er tilpasset din kampagne, altså lige den mængde data, som du behøver for at kunne træffe beslutninger.

Stolt partner til Folkemoedet logo Destination Bornholm logo

Viskaberproducererdesignerudformer

Kontakt os foren uforpligtende samtaleet mødeen pitchen afklaring

1437 ApS
 

BORNHOLM: Snellemark 39, 1. sal · 3700 Rønne
 

KØBENHAVN: Kay Fiskers Plads 10 · 2300 København S

© 2024 Reklamebureauet 1437 aps. Alle rettigheder forbeholdes