GenkendeligeSjovePudsigePersonligeInformativereklamefilm og SoMe-videoer
Markedsføring af en ejendomsmæglervirksomhed består af mange facetter. Mange mæglere er del af en kæde med et ens markedsføringsudtryk også Danbolig Bornholm som har butikker i Rønne og Nexø. De holder kædens overordnede profilering og forstår samtidig, at skabe deres helt egen stil inden for rammerne.
Danbolig er blandt de bedste til at sælge boliger på øen og er markant tilstede på TV og digitale medier.
Markedsføring af en ejendomsmæglervirksomhed består af mange facetter. Mange mæglere er del af en kæde med et ens markedsføringsudtryk også Danbolig Bornholm som har butikker i Rønne og Nexø. De holder kædens overordnede profilering og forstår samtidig, at skabe deres helt egen stil inden for rammerne.
Danbolig er blandt de bedste til at sælge boliger på øen og er markant tilstede på TV og digitale medier.
Hos Danbolig Bornholm præger det gode humør virksomheden. Møder med 1437 afholdes med idéer der flyver ping-pong over bordet. Det driver kreativiteten fremad og der bliver skabt gode afsæt for slagkraftige kampagner, der i sidste ende kommer husejerne til gode. De får simpelthen solgt deres huse.
For 1437 er det meget inspirerende at blive mødt med en stab af entusiastiske mæglere og vi har siden starten af 2020 udarbejdet en række film der dels publiceres på TV2 Bornholm og på SoMe kanaler.
Danboligkæden havde i foråret 2020 en kampagne der hed Vurderingsweekend, hvortil vi producerede nogle film der gik på TV2 Bornholm og til SoMe. Siden har vi skabt flere puljer af SoMe film.
Når vi skaber en reklamefilm til TV2, sørger vi for at få ekstra filmklip i processen, så vi kan klippe de kortere SoMe film, fordi film har mest succes på platformene. Det er en to-i-én produktion og der også afspejler sig positivt i projektøkomomien.