NYSGERRIGE SIDEN 1986
Dine udfordringer er vores drivkraft
1437 er et netværksbaseret design- og kommunikationsbureau, hvor vi brænder for at skabe unikke og lønsomme løsninger inden for business-to-business.
Vi kan hjælpe dig med at udvikle dine varemærker og kommunikationsstrategier, så vi sammen skaber et solidt fundament for din markedsføring. Et fundament, der bygger på en langsigtet strategi, nogle klare mål og en fordomsfri tilgang til eksekveringen.
Hos 1437 er vi ikke låst fast i kasser, men afpasser vores virkemidler og værktøjer efter strategi og ønsket effekt. Har man kun en hammer, ligner alle udfordringer søm. Vi vælger en bredere tilgang og lytter først og fremmest til dine ønsker og mål.
Fleksibilitet ligger i vores DNA
Som kunde hos 1437 har du tre faste medarbejdere og et netværk af professionelle kommunikatører til din disposition. Vi har base i København og sammensætter altid en effektiv task force, der er nøje afpasset den opgave, du bringer til bordet.
Derudover har vi sammensat bureauet, så det fungerer 100 % digitalt uafhængigt. Vi kan arbejde sammen på bureauet, hjemmefra eller hos dig. Fleksibilitet og mobilitet er langt den mest effektive måde at løse opgaver og nå resultater på.
Din fordel: Ingen mellemledere, ingen overflødige timer og ingen ”plejer”. Vi bider os fast i dine ønsker og spilder hverken din tid eller dine penge.
Vores grundlag:
1437 hjælper sine kunder med at udvikle stærke varemærker og operationelle kommunikationsstrategier
1437 holder sine deadlines og leverer til tiden, så kunden er klædt på til at skabe resultater på bundlinjen
1437 kæmper for at skabe resultater, som fører kunderne videre. Vi skaber merværdi og value for money
1437 har et pragmatisk og jordnært syn på kundernes udfordringer. Vi kan ofte få meget ud af lidt
1437 tror på kreativitet og går langt for at finde ind til kernen af opgaven og afprøve nye veje
1437 tror på lange samarbejder med kunder og netværk. Vi deler gerne vores viden med netværket
1437 skaber løsninger, der kendes på følelser, æstetik og kreativitet uden at miste strategien af syne