BG Prop­erty Man­age­ment

"En utrolig konstruktiv proces"

BG Property Management ønskede en mere præsentabel og opdateret hjemmeside. Men de fik mere end det. Blandt andet konstruktivt modspi og afklarende spørgsmål.

"Dennis og Peter fra 1437.dk har udfordret mig, for de siger ikke bare ja og amen, men tager virkelig opgaven på sig," fortæller Lars Börner, som ejer – og har grundlagt – BG Property Management sammen med partner Christian Guldbek"De gik til sagen med et stort engagement og stillede mig en række relevante spørgsmål, hvor jeg var nødt til at få afklaret, hvad vi egentlig ville. Så udviklingen af hjemmesiden har også været et stykke forretningsudvikling."

Lars Börner, Partner, BG Property Management

Lars Börner, BG Property Management

Idé

Hvor de to partnere i begyndelsen havde en idé om, at det – mere eller mindre – var et spørgsmål om at tage nogle nye billeder, skrive noget ny tekst og måske opdatere den grafiske stil, kom de efterhånden på andre tanker. De så, hvor nemt det kan være at optimere siden til søgemaskiner, og hvor enkelt man selv kan gå ind og opdatere siden.

"Selv om de gode folk hos 1437.dk er teknisk velfunderede, så har de god evne til at forklare tingene og til at give deres viden videre omkring den daglige administration. Produktionen forløb efter planen, og vi har fået god instruktion i blandt andet upload af materiale og fotografering"

Lars Börner, Partner, BG Property Management

Produktionsforløb lige efter planen

Undervejs i udviklingen blev der taget mange beslutninger, der endte med at præge den færdige løsning. Navigationen retter sig nu efter virksomhedens målgrupper i stedet for at tage udgangspunkt i produkter. Teksterne er skrevet, så de udtrykker den aktuelle målsætning for virksomheden. Hele designet og billedstilen er tænkt om.

"Vi er endt med et resultat langt over det forventede, og samtidig har selve forløbet været styret stramt. Undervejs har vi fået et lille fotokursus, blevet opdateret på søgemaskineoptimering og har fået gennemgået et værktøj som Google Analytics. Jeg synes, processen har tilført stor værdi. Både på de indre linjer og nu også udadtil efter launchen, hvor vi præsenterer os langt mere professionelt end før. Hjemmesiden er typisk det første indtryk, vores kunder får, og nu er den i orden."

Lars Börner, Partner, BG Property Management

BG Property Management rådgiver bygherrerudlejere og lejere og er grundlagt i 2008. De har ambitioner om at vokse både herhjemme og i de nordiske lande gennem skræddersyede produkter til branchen, som de selv har udviklet. Vil du læse mere om det ambitiøse firma, finder du deres nye hjemmeside på bgpm.dk

Hjemmesides opbygning:

menustruktur LeadmoreIndelt i den øverste navigation, så de 3 målgrupper af kunder som virksomheden betjener, nemt kan finde frem til information som er relevant for dem.
 
Samtidig indgår emnerne i en overordnet navigation i venstre side.
 
  
 
  

tekster til_webVores tekstforfatter har interviewet ledelsen og herefter skrevet tekster.

Fotos

1437.dk har givet Lars Börner et lille fotokursus, hvor vi har har givet små triks til gode fotos og vi har også taget billedet til websitens hoved.

Siden har BG Property Management taget billeder og leveret billeder fra arkiverne, som 1437.dk har bearbejdet og klargjort. Portrætfotos er udført i 1437.dk studio.
 
Ikonbilleder blev skabt hos 1437.dk.

BG property management thumbnail1437.dk udarbejdede et designforslag som blev gennemgået og siden tilpasset efter kommentarer.

Derefter blev det indpasset i teknikken og uploadet på en testplatform, så kunden kunne følge med løbende som arbejdet skred frem.

studenter hat1437.dk gennemgik teknikken, viste bla. hvordan man nemt kan tilgå teknikken fra forsiden, altså udføre mindre rettelser i tekst og billeder på en side, uden at skulle åbne administrationen.

Hovedadinistrationen blev gennemgået og opbygnigen blev forklaret og trænet. Kunden er nu istand til selv at tilføre nye sider og udføre ændringer.

SøgemaskineoptimeringVed afleveringen er en løsning fra 1437.dk er SEO optimeret, altså søgemaskineoptimeret udfra teksterne og vores erfaring hvad der virker bedst.

Kunden fik instruktion i hvordan han kunne optimere metatags og de tekstområder som søgerobotterne interesserer sig for, ved at anvende Google Analytics besøgsresultater.

cms system

Der anvendes en open source platform som tilpasses til kunden, derudvikles sideskabeloner og vælges typografi til overskrifter manchetter og brødtekster.

Forberedt til sprog.

statistikGoogle Analytics blev gennemgået og 1437.dk viste de mange muligheder for at følge de besøgendes adfærd.

Det vakte undren og endnu engang fik vi en kunde der var imponeret over de mange muligheder for analyse der forligger.

Vi drøftede også hvordan Adwords fungerer og besluttede at køre nogle forsøg efter websitens launch.
 
 

produktionsstyringDer blev udarbejdet to-do-lister og hver i sær gjorde vi det aftalte, der blev ikke spilt tid på at rykke og vente på materialer.

lanceringLanceringsplan inklusive mailkampagne og øvrige aktiviteter i forbindelse med lancering blev varetaget af kunden selv.mailsignatur-new website BGPM-dk

Klik her for at besøge: BGPM.dk

e-max.it: your social media marketing partner