1437 leverer strategisk rådgivning, projektledelse, produktion og implementering til en række danske virksomheder og til danske virksomheder der har datterselskaber i Skandinavien.
Vi udvikler strategiske koncepter og marketingplaner, der får din virksomhed til at stå klart på kommunikationshimlen og som præsenterer den unikt på alle platforme.
Vi har stor erfaring i digital markedsføring og lang erfaring med trykt kommunikation til markedsføring, der sikrer dig at du kompetente oplæg og en markedsføring der gør en forskel.
Vi har egen grafiker, webdesigner og video- og stillfotograf inhouse og vi vil udfordre og inspirere dig og din organisation med kreative og gennemarbejdede marketingtiltag.
Vi tænker på salg, salg, salg. alle initiativer skal styrke afsætningen. Det er vores grundforudsætning og vores udgangspunkt, når en kunde lægger en projektidé på bordet. Vi går systematisk til værks og har udviklet en arbejdsproces og en metode til succes.
Definér opgaven
Vi definerer opgaven sammen, hvor dybt skal vi gå strategisk.
Hvilke mål skal vi må?
Hvornår skal vi være færdige?
Indsamling af information
Vi starter med en møde som handler om den nuværende situation, strategi og målsætninger. Målet er at virksomheden og bureauet skal være enige om målet og på et tidligt stadie indsamle så meget information og viden som muligt. Vi kan tilkoble kundeanalyse.
Stategisk analyse og kommunikationsplatform
Vi sammenfatter situationen og udvikler grunden til en markeds- og kommunikationsstrategi.
Kommunikationsplan
Vi udvikler et kommunikationskoncept skal kunne holde på sigt og til alle kanaler.
Produktion
Det aftalte materiale produceres ifølge tidsplaner og tilbud.
Intern lancering
Alt salg begyder i virksomheden. Ofte med gennemgribende interne kampagner for at styrke og fokusere medarbejderne inden koncepterne lanceres på markedet.
Extern lancering
De eksteerne aktiviteter rulle ud og bliver samtidig startskuddet til kundeopfølgning.
Målene
Vi måler resultater af aktiviteterne og sættter dem op i mod målene.