Digital Transformation World expo
Skiltning og messeudstyr til international branchemesse i Bellacenter
Vi fik kontakt til en amerikansk brancheorganisation for teleindustrien der skulle afholde en stor udstilling for teknologi i Bella Centret. Opgaven drejede sig om ret store mængder at udstillingsudstyr, bannere, skilte til ophængning, folier, fritsående skilte og en en lang række staffelier og være en samarbejdspartner til alt muligt andet.
Vi bidrog med at fremsøge alt mellem himmel og jord og med at prissætte det hele. Vi fandt leverandører rundt omkring i Europa og vi var klar. Projektlederen var fra Norge og sad i Storbritanien og, samtalerne foregik på Teams. Men vi blev valgt og det var vi ret stolte af.
Så kom Corona!
Den korte fortælling var, at udstillingen blev ændet til et online event og vi troede at virksomheden havde givet op, men pludselig dukkede de op igen – ny projektleder, denne gang fra Moldova og befandt sig på Bali, og så fik vi travlt. Det var TUFFE og MANGE deadlines de skulle holde – og som blevet overskredet. Vi og de blev ramt af virkeligheden.
Vores Peter Konoy projektledte hele projektet og ind i mellem havde han store øjne – hvordan skulle han kunne nå det og hvordan skulle vi sikre økonomien?
Store mængder udstyr skulle samles i København, kontrolleres på kvalitet og oplag. Hvis vi for sent i processen opdagede fejl og mangler, ville vi ikke kunne nå at fremskaffe nye. Det var en udfordring af de større.
Men det lykkedes.
Peter styrede projektet fra Bornholm og for 1437 var det lækkert, at vi kunne lægge ordrer hos blandt andet Reklameekspressen her på Bornholm. De rykkede virkelig, selv umulige opgaver blev klaret inden for tidsrammen.
Peter samlede et team fra Bornholm og København og de rullede ærmerne op i weekenden inden og fik selv sidste sidste øjebliksordrer, både fra TM Forum, men også fra stadeholdere som Amazon Webservices gennemført hos vore gode leverandører, der også kom på weekendarbejde. Alt imens Peter havde en bil kørende på indkøb rundt omkring i byen. Det var et dødtræt team der vendte tilbage til Bornholm.
Udstillingen blev en succes for den Amerikanske virksomhed og det var en ekstra glæde, da der for nylig dukkede en mail ind i Peters emailbakke, der spurgte om vi ville væres deres samarbejdspartner til september i år igen. Naturligvis, nu havde vil jo været i ilden én gang, så hvorfor ikke!