fbpx
  • +45 5364 1437
  • Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

E-mailmarkedsføring er død. Længe leve e-mailmarkedsføring!


Vi har i mange år brugt Mailchimp til vores nyhedsbrevsudsendelser, men har i dag skiftet til ActiveCampaign. Der er flere gode grunde til, at vi har valgt den tidligere så dominerende platform fra, blandt andet prisen.

Mailchimp har gjort det godt for både os selv i 1437.dk og for vores kunder. Selve programmet er ikke blevet dårligere – nej, tværtimod, for selv om det ikke ligefrem er revolutioner, er der skam kommet nye features til.

Men programmet er blevet dyrere for at få de faciliteter, man skal bruge.

I starten af året besluttede vi derfor at under­søge, om der var andre programmer, der var mere med på beatet, og vi testede en bred vifte af dem. Resultatet blev, at Mailchimp blev overhalet big time af især én konkurrent: ­Active­Campaign. Går du med de samme overvejelser, kan du læse om fordelene ved at skifte til Active­Campaign:

Design og opbygning
Mailchimp har nogle fine skabeloner, men man skal desværre op i de større pakker for at få adgang til dem alle (eller bruge den mere nørdede custom-opsætning). Her giver ActiveCampaign meget større frihed til at opbygge nyhedsbrevet i det design, man ønsker. Der er i øvrigt også mulighed for at skjule indhold på fx mobiltelefoner for overskuelighedens skyld.
 

Omfattende integration
Næsten lige meget, hvilke systemer du bruger i dag, kan de udveksle data med ActiveCampaign via deres integrationer, som de også kalder apps.

Se bare ­active­campaign.com­/apps/ – det betyder, at kunderne i din Shopify­, Prestashop, Woocommerce m.fl. og brugerne i din CRM fra Pipedrive, Salesforce, Asana m.fl. alle kan tale sammen. 

Personificeret indhold
Man kan opsætte regler i nyhedsbrevet, hvor personer, der klikker på specifikke links, bliver tagget med individuelle tags. En webshop, der sælger tøj til begge køn, kan fx tilføje tags til "herretøj", "dametøj", "drengetøj" eller "pigetøj" afhængigt af, hvad der blev klikket på, så den næste kampagne med et modeshow for kvinder kun bliver udsendt til personer, der implicit har vist interesse for dametøj. Alternativt kan det også bare være et personligt afsnit, da man også kan bruge tagging på individuelle afsnit. Og relevante mails mindsker afmeldingsraten.
 

SMS er også muligt
Har du brug for at sende SMS'er på en professionel måde til dine kunder, er det også muligt i ActiveCampaign. Det gælder dog ikke Lite-pakken – træerne vokser trods alt ikke ind i himlen.
 

Løft din åbningsrate
Efter kampagnen er sendt ud, kan du se, hvor mange der har åbnet mailen. Er der stadig uåbnede mails, kan du efter et par dage lave udsendelsen igen, for det kan jo være, at tidspunktet ikke var optimalt. Vi anbefaler også at ændre overskriften, for måske vil dem, der ikke åbnede i første omgang, finde andre budskaber fra din kampagnemail mere interessante. 

Det meste er oversat til dansk
En anke, som vi ofte har hørt fra kunder, er, at Mailchimp udelukkende taler engelsk. Det meste af grænsefladen i ActiveCampaign er oversat til dansk, så man ikke også skal tænke over, hvad de forskellige fagudtryk nu betyder. Det forkorter tiden fra idé til handling.

Livline-klippekort når der er krise
Hvordan man får 345 fotografbilleder for 19 kroner...

Relaterede blogindlæg

 

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://1437.dk/

Søg på bloggen

Seneste blogindlæg

03 September 2021
Den centrale kanal for kontakt til dine kunder er din website 🌍 Selvom du publicerer på Facebook og Instagram, så er det vigtigt at din website er opdateret. At den er søgemaskineoptimeret og at den har effektive landingpages. ⛓ Lad os fortælle dig h...
02 September 2021
…den kører nat og dag: Både på sociale medier som Facebook og Instagram, samt i TV-reklamer, på hjemmesider og infoskærme i butikker og receptioner kan man se levende billeder som engagerer, informerer, underholder og ikke mindst SÆLGER. Vi er eksper...
27 August 2021
Vi ser masser af selvproducerede film på de sociale medier, mange af dem kunne med få praktiske greb blive meget bedre.  Her er et par tips om lyssætning Har du planer om at skabe mere professionelle videoer så kontakt Nikolaj Beyer og få sat fo...
20 August 2021
Vores nye Ronin kan holde kameraet stille selvom skibet gynger. 🛳 Det er en detalje men en vigtig detalje der gør at vi kan gennemføre optagelser selv under vanskelige forhold. 🎥 Tænker du at anvende film i din markedsføring? Så kontakt Nikolaj Beyer...
20 August 2021
Udover præsentation af en række fotoarbejdsområder indeholder den også en video, hvor Nikolaj forklarer hvordan han arbejder med fotografering, når han og hans assistent, Mathias Marker er på opgave.Vi har udviklet den nye fotoside så den præsenterer...

Abonner og få det hele med

Tags

reel lakrids online billedbank genopladning restaurant markedsføring guide hotel brosten hjemmekontor ekspertviden xl byg Bornholm kan iværksætter strategi December ejendomsservice Turister Venstre Den gamle bydel Søren Hauch-Fausbøll #reklamefilm hjemmearbejde Østersøens Brænderi byggeskade partnerskab modelbilleder erhvervsliv nyhedsbrev indlæsningstid børn marketing bryg Cowboystøvler mail KokkenBerg Ginproduktion taler LS1 børnetøj venstre bornholm livline-klippekort familie trykte medier reklame unge Skovfoged lampe Genbrug Bella Kvarter salg friske råvarer udstyr herretøj gin film tagging snogebæk zelmer Webinar opslag Byggeri kvalitet Janne Lundberg Ørestad ronin ko webdesign børnehave Maskineri mad sommerferie sNoir modetøj annoncer Folketingsvalg 2019 tekst dueodde faglært Anette Heick Drengedrøm Natur dynamisk duo oplevelse winni grosbøll debat strand genstart i gadeplan Western brugskunst Cowboy Tegnestue kunder Fugato reklamefilm Solnedgang Juæestemning Google corona cykler kage Amerikaner fremdrift spisested oplevelser Nikolaj Beyer Fiskeri Snogebæk Facebook grønt madentusiaster billeder søgeord arbejdsglæde kommunikation TV2 Bornholm Brillehuset billedebank initiativ slideshow kampagne Kursus muntert køkken tips håndværk profilfilm café læring kamera hjemmeside Google ads analog lækkerier person handel Byen Corvette V8 billeddatabase Nord+Nord tøjdesign foto leg Ostehørnet filmklip Venstre Bornholm Nexø ugens billede tv-reklame livsstil CMS Motor Konstruktør Sendra la glace vores børnehave afslapning ord krise folketingsvalg rådgivning Allinge SEO LEGO oh oak lyssætning video reklamefoto gør det selv Store torv gæster fremtiden historier gevandt hasse boss Peter Juel-Jensen tøj Johnny Fagerlund Martin platform videoproduktion email Desitination Bornholm sommerhus Køkken Fotograf Støvler Danbolig lys SoMe Melsted enebær Rønne Sandra folmand trivsel Sommer optimering specialiteter bornholm e-mail balka shopify forvandling historie Nexø herremagasin ejendomsmæglere gratis budskab hus abonnementsløsning produktfoto Johan Bülow sociale medier julekampagne Østkysten Byggeleder Folketinget kampagnefilm cykeludlejning Sandvig forkortelser instagram Anders Blomquist mode boss cykler Natruba test selv website Håndværk Mikkel Marschall Destination Bornholm Søgemaskineoptimering rønne designbutik elcykler destillering Ferie god mad faglært er fedt solskin shopping håndlavet Konditor butik webshop Reklamebureau

Stolt partner til Folkemoedet logo Destination Bornholm logo

Tilmeld nyhedsbrev
Marketing by

1437 ApS

KØBENHAVN: Naverland 34 · 2600 Glostrup

BORNHOLM: Snellemark 30 · 3700 Rønne

+45 5364 1437 · Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.


 

Privatlivspolitik · Cookiepolitik

© 2021 Reklamebureauet 1437 aps. Alle rettigheder forbeholdes

Please publish modules in offcanvas position.